(2019-04-16, 07:07 AM)Riddick Wrote: Sceptycznie jestem nastawiony co do kompatybilnosci wstecznej.
Przyklad. Jak mozna miec dw?ch klient?w: SA-MP & Open.MP
Nic nie m?wili o?r?znych klientach. Kompatybilnosc wsteczna jest tylko w serwerze do gamemod?w/plugin?w/script?w itp. Oczywiscie troche ambicyjnie napisali i pewnie chodzi o to:
(2019-04-13, 04:01 PM)Y_Less Wrote: We are making this fully backwards-compatible. ?You could switch your server over to ours, running the same script, and your players wouldn't even notice. ?There are of course plans for new features and improvements over time, but for now the focus is on backwards-compatibility, stability, and bug fixes
(pogrubienie moje)
Pewnie chodzi o to ze gracze sciagna klient, wejda na serwer i bedzie wszystko tak jak na SA-MPie (ale o wiele lepiej zrobione). Raczej nie bedzie support r?znych klient?w:
(2019-04-13, 04:01 PM)Y_Less Wrote: There have been forks, but they had two major problems: 1) They used the stolen code, something we don't(...)
Wiec nie beda kradzionego kodu uzywac,?jesli bedzie support do oficjalnego klienta SA-MP, nie dadza rady udowodnic ze sami reverse-engineeringowali protok?l - I wtedy Kalcor ich zamknie w mgnieniu oka.