• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Last of Us Project
#1
[Image: NgiDamJ.png]

Czesc,

W 2014 roku w grudniu, gdy dni byly zimne, ja nie mialem zony i mieszkalem samotnie w Anglii... Rozpoczalem prace nad nowym trybem?gry dla SA-MP'a pod nazwa?"The Last of Us (SA-MP) Project". Swego czasu nie chcialem o nim zbyt wiele wspominac oficjalnie... do czasu.

Kr?ciutko

Na poczatku?udalo mi sie stworzyc zesp?l, kt?ry pom?gl mi w tworzeniu projektu. Mielismy swoje lepsze i gorsze dni, niekt?rzy opuscili projekt, a inni musieli niestety zostac usunieci. Nie mniej jednak dziekuje wszystkim za wklad oraz chec pomocy mi w projekcie.

Od samego poczatku bylem jedynym deweloperem w kontekscie skryptu/gamemode'u. Nie ma innej osoby, kt?ra tym zarzadza. Pr?cz mnie jest jeszcze jedna osoba, kt?ra od niedawna zaczela mi pomagac w riggowaniu modeli z oryginalnej gry The Last of Us?(PS3/PS4)

Zaloga

Riddick, kt?ry jest odpowiedzialny za development od samego poczatku oraz pelna dokumentacje projektu. Utworzyl on takze pewna liczbe modeli oraz wykonal edycje niestandardowych animacji dla projektu. Jego zadaniem bylo takze utworzenie osobnego installer'a dla serwera, kt?ry instaluje niestandardowe pliki do MP, aby docelowo wszyscy potencjalni gracze posiadali te same modyfikacji (tj. animacje, model itd.). Riddick jest zalozycielem projektu TLoU (SA-MP) Project.

Solidcal, nowy czlonek zespolu, kt?ry zajmuje sie riggowaniem postaci z oryginalnych plik?w danych z gry The Last of Us (modele z wersji PS3/PS4). Solidcal dolaczyl do zespolu dwa miesiace temu. Jego prace mozna zobaczyc w sekcji "Zdjecia" na dole postu.

Na temat trybu gry

Zalozeniem projektu: "The Last of Us (OpenMP ?) Project"?NIE bylo stworzenie kolejnego trybu gry RP. W zwiazku z tym, ze projekt zawiera nazwe oryginalnej gry w tytule, oznaczalo to, ze projekt mial zawierac oryginalne pojecie i zawartosc z oryginalnej gry. Projekt podaza za wlasciwosciami z gry Single-Player pomijajac funkcjonalnosci z trybu Mutli-Player. Gl?wnym zadaniem projektu bylo osiagniecie jak najbardziej przyblizonego swiata TLoU w SA-MP/OpenMP.

---
Bylo tutaj wiecej informacji zawartych po angielsku, ale nie chce mi sie juz tlumaczyc, a Tobie czytac:)
---

Progress!

Modele obiekt?w, kt?re sa przedstawione na zrzutach ekran?w sa to gl?wnie oryginalne obiekty GTA: SA. Czesc ludzi, kt?ra kiedys byla w zespole na stanowisku "Mapper" miala r?wniez dostep do modeli niestandardowych (tzn. nowy utworzonych modeli oryginalna tekstura)
  • Wiecej na serwerze Discord (kliknij na logo Discord):?Discord
  • Materialy na:?YouTube
[Video: https://www.youtube.com/watch?v=gf-P9dEz...HT&index=6]

_____________________
R?zne mapy, kt?re pozostaly po czlonkach zespolu:
_____________________
Rozbudowa GUI plecaka (od poczatku po dzien dzisiejszy)
https://imgur.com/a/1FAnwgw


[Image: giphy.gif] [Image: giphy.gif]

[Image: Om1smcZ.gif]?[Image: WvQ5gsE.gif]

[Image: F9ttDbM.gif] [Image: b6f1WbR.gif]

[Image: C7aDlQm.gif] [Image: lTAPLBf.gif]

[Image: DjKiY9z.gif] [Image: P8jgaT0.gif]

Podsumowanie :)

Dzieki za uwage i przeczytanie posta (i tak jest o wiele kr?tszy jak kiedys byl).?
Jakby potrzeba bylo wiecej informacji to prosze pisac. Chetnie udostepnie wiecej prezentacji projektu.
[Image: widget.png?style=banner2]


  Reply
#2
Jestem pod wrazeniem
  Reply


Forum Jump: